Для реклами зовнішніх посилань у Facebook максимальний розмір зображення тепер складатиме 99×72 пікселів (було 110×80). А максимальна кількість символів – 90 (було 135), – повідомляє Insidefacebook.
Facebook уже розпочав автоматично зменшувати зображення в рекламі. Так виглядатимуть нові розміри реклами зовнішніх посилань порівняно зі старими:
Реклама публікації зі сторінки дозволяє розміщувати зображення розміром 118×90 пікселів, до 90 символів тексту, а також містить профільне зображення сторінки:
Преміальна реклама, яку можна замовити лише напряму через представників компанії, може містити до 90 символів з рекламованої публікації та зображення розміром до 168×128 пікселів. А також профільні зображення та імена друзів, які є прихильниками сторінки: