Компанія Google повідомила про оновлення своїх засобів для боротьби з так званою поганою рекламою – оголошеннями, що порушують правила системи AdWords.
Як відомо, рекламна платформа Google Adwords, що дозволяє розміщувати рекламу в пошуку та на сайтах-партнерах мережі AdSense, має певні правила – відповідно, оголошення, що їх порушують, блокуються. Зазвичай до цієї категорії належить реклама, що вводить в оману користувачів або пропонує заборонені товари.
Як повідомили в Google, тепер пошуковик буде краще моніторити оголошення, які можуть рекламувати контрафактну продукцію, а користувачі зможуть швидко поскаржитися, якщо побачать, що рекламодавець торгує підробними товарами. Було прискорено також сервіс моніторингу оголошень, що порушують правила: зазвичай їх сканує автоматичне ПЗ, після чого адміністрація Google вручну перевіряє рекламу на предмет її відповідності правилам.
Згідно з статистикою, минулого року рекламодавці розмістили через Google кілька мільярдів оголошень. З них понад 130 мільйонів було вимкнено через порушення, описані вище. Проте, у порівнянні з 2010 роком, команді Google вдалося на 50% знизити рівень неякісної реклами у своїй мережі.
Трохи про те, як Google фільтрує погану рекламу: