У рамках нової рекламної пропозиції під назвою «Reach Generator» Facebook пропонує рекламу також і в мобільній стрічці новин та на сторінці вилогінення.
«Reach Generator» – нова преміальна рекламна пропозиція від Facebook для великих клієнтів, які бажають підвищити видимість контенту своїх фан-сторінок. Послуга оплачується на постійній основі. Система рекламує одну публікацію з фан-сторінки щодня і гарантує донесення її до 75% місячної аудиторії шанувальників на противагу середньому відсотку досяжності аудитиорії на рівні 16%. По суті це преміальна система дистрибуції контенту в соціальній мережі.
Таким чином, повідомлення на фан-сторінці з’являтиметься у вигляді рекламного повідомлення у боковій колонці, у стрічці новин та на сторінці вилогінення на сайті. А також – у мобільній стрічці новин:
Найбільшою за розміром та найбільш видимою буде реклама на сторінці вилогінення з соціальної мережі. Цю рекламу можна показувати не лише шанувальникам сторінки.
Reach Generator доступний лише клієнтам преміальної рекламної програми від Facebook. Ціна за таку рекламу буде фіксованою і розраховуватиметься залежно від кількості шанувальників сторінки. Система допоможе автоматично обрати потенційно найпривабливіші для показу публікації, а потім розміщуватиме їх на усіх доступних рекламних місцях. Рекламодавець не зможе сам їх обирати, покази розподілятимуться між майданчиками автоматично.
Реклама у мобільних стрічках новин доступна уже кілька днів, реклама на сторінці вилогінення стане доступною в квітні цього року.