Новий соціальний проект під назвою Pinterest став одним з головних джерел трафіку для жіночих інтернет-видань та журналів.
Як пише Mashable, зростання трафіку з Pinterest на деяких сайтах становило 6000% у порівнянні зі статистикою піврічної давнини. Зростання відвідуваності відчули сайти на кулінарну, весільну та дизайнову тематику – в окремих з них трафік з Pinterest уже перевищує трафік з Facebook і Twitter, разом взятих.
Побачивши таку ефективність, автори журналу Country Living не передали керування своїм екаунтом SMM-менеджеру, як це робиться зазвичай, а закріпили за кожним з своїх редакторів конкретний board (дошку з фотографіями) на Pinterest. Окрім того, аби підігріти інтерес до свого екаунту, Country Living час від часу репостить свої піни на Facebook або Twitter.
Якщо вам цікаво, що таке Pinterest, то читайте наш матеріал “Як розпочати користуватися Pinterest“. Кілька тижнів тому цей сайт було визнано найбільш швидкозростаючим у США за всю історію інтернету.