Вперше за багато років свого існування компанія Google зрадила своїй традиції дотримання мінімалізму на головній сторінці.
Як відомо, саме відсутність реклами чи будь-яких інших зайвих елементів на домашній сторінці пошуку Google тривалий час була однією з переваг. Поки інші портали кінця 90-х загромаджували сторінку банерами, Google працював над пошуком і заробляв лише на контекстній рекламі.
Ця традиція збереглася і в 2000-х: компанія проводила зазвичай лише косметичні зміни в дизайні, такі як зміна шрифту чи запуск чорної панелі з посиланнями на решту своїх сервісів. Проте днями цю традицію було порушено: Google вирішив пожертвувати своєю головною сторінкою заради кнопки соціальної мережі Google+.
Натискаючи на неї, можна побачити не лише сповіщення від друзів, а й поділитися якимось контентом – знімком, посиланням чи відеороликом.
Це вже не перший випадок, коли Google залучає всі свої можливі ресурси для того, аби затягти нових людей у використання своєї нової соціалки Google+. Минулого місяця стало відомо, що кожен, хто реєструє новий екаунт для Gmail, автоматично стає користувачем Google+ без права відмовитись.