Консорціум інтернет-компаній, серед яких Google, Apple та Microsoft, погодились додати у свої браузери спеціальну кнопку, натисканням якої користувач зможе припинити різноманітні відстеження його дій.
Розгляд цієї ініціативи тривав ось уже кілька місяців – після того, як компанії були звинувачені у порушенні приватності користувачів задля збору цінних рекламних даних. Саме завдяки інформації про те, як людина поводить себе в інтернеті, що шукає та які сайти відвідує, можна показувати найбільш точні рекламні оголошення, які, в свою чергу, приноситимуть хороші прибутки.
Ініціатива була проштовхнута на законодавчому рівні у США завдяки адміністрації Барака Обами, який нещодавно заявив про серйозні проблеми з порушенням приватності людей в інтернеті. В опитуванні газети WSJ 93% людей відповіли, що будуть користуватись новою кнопкою.
Щоправда, BusinessInsider закликає не радіти так рано з приводу нововведень. Як пишуть журналісти, чим менше можливостей у компаній буде продати рекламу, націлену на вас, тим важче буде монетизувати інтернет-проекти. Саме завдяки рекламі більшість контенту в інтернеті залишається безкоштовним. Тобто з введенням подібних кнопок “вартість” відвідування сайтів для кінцевих користувачів може значно зрости.