Соціальна мережа Facebook видозмінить рекламні формати, які доступні рекламодавцям на головній сторінці сайту.
Відтепер рекламодавці зможуть показувати свої оголошення лише у вигляді так званих юнітів – це може бути фото, опитування, статус, подія тощо. Таким чином, адміністрація соціалки хоче привернути увагу брендів до реклами тих елементів, які вже є звичними для користувачів – як відомо, саме така реклама отримує найбільший CTR у порівнянні зі звичайними оголошеннями, що ведуть на інший сайт.
Документ, який зявився в інтернеті, підтверджує, наскільки ефективнішою є така реклама. Зокрема, зростання залученості аудиторії становило 40%, запам’ятовування реклами – 80%, fan rate – 16%. А ось кілька скріншотів нових форматів реклами:
Втім, звичайні оголошення, які ведуть на сайт рекламодавця, також залишаться доступними для використання.