• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 20 Лютого 2012

digicase: Як за добу набрати 30 тисяч прихильників у Facebook

Tweet
Tweet

Український телеканал Інтер всього за одну добу зміг набрати більше 30 тисяч нових шанувальників для своєї Facebook-сторінки.

Схема роботи виявилась надзвичайно простою. У вечір трансляції поєдинку між Віталієм Кличком та Дереком Чісорою, на сайті Інтера, де можна переглядати канал онлайн, було розміщено кнопку Like. Користувачам пропонувалося лайкнути сторінку Інтера та дивитися бокс без реклами.

digicase: Як за добу набрати 30 тисяч прихильників у Facebook

Скріншот Станіслава Стояцького

За вечір кількість фанів сторінки збільшилася з кількох тисяч до більш ніж 33 тисяч.

Нещодавно ми писали про те, як Heineken залучив мільйон нових фанів на Facebook, просто надуваючи повітряні кульки.

Читати більше про: digicase, Facebook, інтер, телебачення

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Artem Kruzhalin

    никогда больше не буду смотреть бокс по интеру

    • Evgeny Fomenko

      Проблема в том, что кроме интера его нигде не посмотреть.

  • Vitaliy Yermak

    фотограф реально крутой!!!

  • Andrew Gavrylyshyn

    Подивимось, за який час кількість “фанів” повернеться до тієї ж)

    • maksym

      насправді люди рідко щось розлайкують

      • Ігор Дідок

         з моменту появи цієї новини “розлайкали” вже більше 500 людей. К-сть шанувальників уже менше 33 тис.

  • Oleg Fedoryshyn

    тільки забули написати що трансляція взагалі не працювала, і це виглядало дуже не коректно до відвідувачів. Залайкайте і не дивіться нас онлайн.

    • maksym

      хіба це важливо? Результат є :)

  • Mykola Kostynyan

    у моєму випадку це зовсім НЕ лояльні фани;
    обіцяли “лайкни – і подивися трансляцію”, а трансляцію подивитися було неможливо. довелося ЯК І МИНУЛОГО РАЗУ дивитися трансляцію якусь британську.
    добре, раз спробували, упала трансляція на боксі, другий – але на (здається) ТРЕТІЙ уже можна було хоч щось врахувати з попередніх помилок.

    не робіть так, як Інтер,
    це гарний приклад обману аудиторії і перетворення її на нелояльну

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA