• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 27 Січня 2012

Heineken залучив мільйон фанів на Facebook завдяки вірусній акції через Youtube

Tweet
Tweet

Heineken залучив мільйон фанів на Facebook завдяки вірусній акції через YoutubeПопулярний бренд Heineken зміг залучити більше мільйона бразильських шанувальників до своєї сторінки на Facebook завдяки акції “Один лайк – одна кулька”.

Представники бренду пообіцяли у своєму відеозверненні, що надуватимуть повітряну кульку кожного разу, як хтось лайкне їхню сторінку, періодично викладаючи відеопідвтердження на Youtube.

Поступово офіс Heineken став повністю заповненим повітряними кульками. У разі, якщо хтось з користувачів демонстративно покидав сторінку, його кульку знищували. Разом з цим у відео старалися назвати якомога більше реальних імен тих людей, що приєдналися до сторінки – і це забезпечувало своєрідний зворотній зв’язок.

Ця акція нагадала нам схоже промо для бренду Old Spice із залученням соціальних мереж, внаслідок якого продажі компанії виросли удвічі.

Читати більше про: Facebook, Heineken, YouTube

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Анонімний

    красавцы. … это супер …надо и себе что такое придумать

  • Григорий

    Супер. Классно придумали

  • Krivorog

    Молодцы

  • Igior

    Лайкнуть это одно,
    а вот купить HeineХрень совсем другое.
    Не думаю, что кому то в кайф пить этот моче-подобный напиток.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA