Соціальна мережа ВКонтакте та інтернет-селлер FISH домовилися про стратегічне партнерство. Згідно з домовленостями, FISH отримала виключне право на продаж реклами у прелоадерах додатків ВКонтакте починаючи з 2012 року.
Наразі реклама в додатках – єдиний формат медійної реклами ВКонтакте, після того як соціальна мережа відмовилася від рекламних банерів у 2011 році. Основною метою співпраці FISH та ВКонтакте стане створення прозорого для всіх учасників рекламного сервісу з уніфікованим ціноутворенням і пакетними продуктами.
Основним форматом для розміщення реклами у додатках стане прелоадер – медійний банер, який показується користувачеві у процесі завантаження додатку. Крім того, FISH займеться продажем банерів, які показуються в процесі роботи із додатком – але на цей вид реклами виключне право не поширюється.