Facebook тестує два нових варіанти відображення перегляду зображень, які є більш легкими для сприймання, ніж теперішній.
Новий формат більш ефективно використовує горизонтальний простір сторінки. При цьому можна буде переглядати зображення більшого розміру, коментарі розміщено праворуч. Розташування коментарів позбавить необхідності прокручувати сторінку вниз для того, щоб переглянути їх. Перший варіант нового відображення зображень пропонує елементи управління, розташовані у верхньому правому кутку:
Інша версія перегляду зображень пропонує окремі елементи унизу на зображенні при наведенні курсора на нього:
Якщо до зображення немає достатньо коментарів щоб перемістити рекламні повідомлення униз, реклама потрапляє до першого екрану (за поточного способу представлення зображень рекламу можна побачити тільки якщо прокрутити сторінку вниз):
Обидва варіанти пропонують більш легкий і чистий інтерфейс, менш завантажений численними кнопками і повторюваними функціями.