• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 27 Січня 2012

Facebook може запустити Timeline для сторінок брендів уже в лютому

Tweet
Tweet

Facebook може запустити Timeline для сторінок брендів уже в лютому

Соціальна мережа Facebook готується до запуску нового інтерфейсу Timeline для сторінок брендів.

Як повідомляє BusinessInsider з посиланням на власні джерела, це може трапитись уже 29 лютого під час чергової прес-конференції Facebook, що буде присвячена маркетингу. За даними джерел, адміністрація Facebook наступні кілька тижнів буде переводити користувачів на новий інтерфейс, після чого надійде черга і сторінок брендів.

Кілька днів тому Facebook оголосив, що почав переведення усіх своїх користувачів на новий інтерфейс Timeline, і в людей буде всього тиждень, аби змінити щось у відображенні свого профілю – прибрати або додати необхідні елементи.

Facebook Timeline дозволяє організувати всі активності людей в соцмережі у хронологічному порядку, починаючи від дати народження. Таким чином, ви зможете додати у свій Timeline різноманітні події, що трапились з вами – вступ в університет, першу роботу, народження дітей тощо.

Запуск Timeline для брендів стане логічним завершенням повного оновлення інтерфейсу Facebook за останні півроку. У вересні ми публікували концепти того, як могли б виглядати фан-пейджі компаній у новому дизайні.

Читати більше про: Facebook, timeline, бренди

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA