• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 19 Січня 2012

Facebook-сторінку варто оновлювати не частіше ніж раз на три години

Tweet
Tweet

Facebook сторінку варто оновлювати не частіше ніж раз на три годиниКожна публікація Facebook-сторінки має свій «життєвий цикл». Середній «життєвий цикл» публікації на сторінці триває 3 години 7 хвилин.

Дані базуються на дослідженні більш ніж 500 сторінок і більш ніж 3000 окремих публікацій. Публікація вважалася «мертвою» якщо ріст взаємодії із нею становив менше 10% від максимального свого значення для цієї публікації. Розуміння коли публікація «помре» дасть можливість адміністраторам сторінки планувати час наступних публікацій. Середній «життєвий цикл» публікації може стати індикатором визначення оптимальної частоти оновлення сторінки:

Facebook сторінку варто оновлювати не частіше ніж раз на три години

Результати дослідження за окремими сторінками показали, що «життєвий цикл» публікації для різних сторінок може істотно відрізнятися. Для деяких сторінок він становив до 10 годин, для інших – менше 15 хвилин. Довше «живуть» публікації сторінок із вищим EdgeRank. Оновлення таких сторінок на довший період часу потрапляють до стрічок новин, відповідно, мають більше шансів бути побаченими і отримати зворотній зв’язок. Публікація, на яку реагують користувачі, продовжує з’являтися у стрічках новин і тікерах, відповідно, «живе» ще довше. Крім того, вона потрапляє до Виокремлених дописів.

Коли шанувальники діляться контентом сторінки зі своїми друзями, це істотно покращує перебіг «життєвого циклу» публікацій. Такі публікації потрапляють безпосередньо до нових новинних стрічок і мають високі  шанси на зворотній зв’язок. Побудова контенту в такий спосіб, щоб шанувальники ним більше ділилися зі своїми друзями, значно збільшує «життєвий цикл» цих повідомлень.

Важливо не публікувати нових повідомлень доки попереднє ще проходить активні стадії свого «життєвого циклу». Одні «живі» повідомлення будуть забирати «життєві сили» від інших. Жодна з них не досягне свого потенційного максимуму, від цього втратять і ці повідомлення і сторінка в цілому. Якщо, наприклад, середній «життєвий цикл» публікацій на сторінці складає 3 години – варто оновлювати сторінку з інтервалом приблизно у 4 години.

Читати більше про: EdgeRank, Facebook Page

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Просування у Facebook: піднімаємо Edgerank

    Просування у Facebook: піднімаємо Edgerank

  • Як не пропустити жодного запису від близьких друзів у Facebook (виправлено)

    Як не пропустити жодного запису від близьких друзів у Facebook (виправлено)

  • Оновлення Facebook-сторінки бачать лише 17% шанувальників

    Оновлення Facebook-сторінки бачать лише 17% шанувальників

  • Як працюють EdgeRank та Graph Rank у Facebook

    Як працюють EdgeRank та Graph Rank у Facebook



  • grygorii

    заголовок поправте :(

    • maksym

      уважність – важлива ознака розумної людини :)

      дякуюємо, профіксили

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA