Одразу кілька десятків компаній презентували сьогодні власні Open Graph-додатки для соціальної мережі Facebook.
Відтепер інтерфейс Facebook Timeline, який було запущено для широкої публіки минулого місяця, дозволяє ділитися новим типом історій, які додаватимуть різноманітності вашим діям. Тобто за допомогою цих додатків користувач може не лише “лайкати” чи “ділитися фото”, як раніше, а й “готувати”, “купувати”, “хотіти” тощо.
Приєднуючи один з десятків сервісів до свого екаунту у Facebook людина може ділитися власними діями з друзями та переглядати аналогічні від людей у своїй стрічці та тікері. Інформація про ваші дії може передаватися не лише в межах Facebook, а й з офіційних сайтів-партнерів. Ось як виглядає повний перелік додатків у різних категоріях:
Подорожі
* Gogobot
* Airbnb
* TripAdvisor
* Wipolo
* Where I’ve Been
Їжа та вино
* Foodspotting
* Cookpad
* Snooth (wine)
* Urbanspoon
* Yummly
* Foodily
Шопінг та стиль
* Pose
* Pinterest
* Polyvore
* Oodle
* Fab.com
* eBay
* Giftrocket
* Payvment
* Livingsocial
Фітнес
* MapMyRun
* Runkeeper
Дозвілля
* Rotten Tomatoes
* Dailymotion
* Cinemur
* Metacafe
* Ford (гра)
* Wooga (Bubble Island, Diamond Dash)
* OMGPOP (Draw My Thing)
* Zynga (Words with Friends, Castleville)
Благодійність
* Causes
* Fundrazr
* Artez.com
Пошук роботи
* BranchOut
* Monster
Фото та відео
* Color
Освіта
* Courserank
* Grockit
Книги
* Goodreads
* Kobo
Квитки
* StubHub
* Ticketmaster
* Ticketfly
* ScoreBig
Додатки
* Appsfire
Мистецтво
* Artfinder
Автомобілі
* Autotrader
Геолокація
* Foursquare
Окрім того, було змінено вигляд діалогового вікна при встановленні нового додатку: користувач може більш наочно побачити, що саме робить цей додаток і який доступ до приватних даних він має:
Соціальна мережа вже почала прийом додатків він усіх інших сервісів, які не увійшли до списку партнерів.