Новий інтерфейс соціальної мережі Facebook під назвою Timeline поки не будуть запускати для брендів.
Про це натякнув представник соцмережі в коментарі для Mashable. Timeline, новий вигляд профілів у вигляді так званої “лінії життя” став доступним для всіх користувачів Facebook кілька днів тому. Для того, щоб увімкнути Timeline для свого профілю, необхідно зайти на facebook.com/timeline і натиснути відповідну кнопку.
Адміністрація сайту незабаром автоматично переведе всіх користувачів на новий інтерфейс профілів, не зважаючи на їх бажання залишатися на старому дизайні. Водночас чимало брендів зацікавилось тим, чи планує Facebook запустити Timeline для сторінок.
У вересні на цю тему навіть з’явилося кілька концептів, як саме могли б виглядати сторінки популярних брендів у новому дизайні. Проте в Faecbook повідомили, що наразі сфокусовані на просуванні новинки саме для приватних користувачів, а не для сторінок.
Проте такої можливості не виключають, і, ймовірно, наступного року Facebook Timeline буде запущено і для брендів.