• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 19 Грудня 2011

Акції Zynga почали продавати на біржі

Tweet
Tweet

Тривають біржові торги за акціями Zynga у рамках одного з найуспішніших IPO у сфері IT.

IPO було відкладене влітку через невизначеність на фінансових ринках світу. 16 грудня розпочалися торги акціями компанії на фондовій біржі NASDAQ (розміщення відбулось по верхній межі діапазону $8.50 – $10). Капіталізація компанії, за підсумками ІРО, склала $10 мільярдів, і їй вдалось залучити під час ІРО $1 мільярд (10% статутного фонду).

Zynga – компанія-розробник соціальних ігор, найвідомішими з яких є CityVille і FarmVille. Щомісячна активна аудиторія компанії складає 227 мільйонів активних гравців, які витрачають на ігри 2 мільярди хвилин щодня. Коли компанія подала документи для проведення IPO, ми наводили відповідну інфографіку. Тепер, коли успішно тривають торги за акціями компанії на біржі, публікуємо актуальну інфографіку з акцентом на соціальну складову:

Акції Zynga почали продавати на біржі

Найбільшою потенційною небезпекою Zynga може стати залежність від Facebook. Тому компанія планує запустити свою власну ігрову платформу. Крім того, аудиторія гравців за останній рік не збільшилася, а денна активна аудиторія навіть зменшилася.

Читати більше про: Facebook, ipo, Zynga, інфографіка, онлайн-ігри

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Rem

    Найбільшою потенційною небезпекою!!

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA