Наступного року ринок інтернет-реклами продовжуватиме свій ріст найбільше з-поміж інших медіа.
За даними прогнозу ZenithOptimedia, у 2012 році обсяг рекламного ринку у світі становитиме $486 млрд, або на 4,7% більше, ніж цього року. Зростання в 2012 році буде зумовлене подіями чотирирічного циклу – Олімпіадою, Євро-2012 та виборами президента США.
У наступні кілька років саме інтернет зростатиме найшвидше з-поміж усіх рекламних медіа, в середньому на 15% щороку. Найбільш стабільні позиції триматиме банерна реклама:
Реклама в інтернеті*
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
|
Банерна реклама |
21 845 |
25 362 |
29 965 |
35 597 |
42 648 |
Оголошення |
10 951 |
11 989 |
13 068 |
14 236 |
15 594 |
Контекстна реклама |
31 183 |
35 491 |
41 234 |
47 931 |
55 039 |
Загалом |
63 979 |
72 842 |
84 267 |
97 764 |
113 281 |
* Мільйони доларів США у поточних цінах. Суми наведено в перерахунку за середнім курсом 2010 року. Джерело: ZenithOptimedia
Водночас скорочення частки друкованих ЗМІ – газет та журналів – триватиме і далі.
Бюджети медіа*
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
|
Газети |
94 600 (21,3%) |
91 495 (20%) |
89 868 (18,7%) |
88 785 (17,6%) |
88 446 (16,5%) |
Журнали |
43 741 (9,9%) |
43 122 (9,4%) |
42 681 (8,9%) |
42 464 (8,4%) |
42 186 (7,9%) |
ТБ |
176 627 (39,9%) |
184 290 (40,2%) |
193 735 (40,4%) |
203 608 (40,3%) |
215 737 (40,3%) |
Радіо |
32 017 (7,2%) |
32 903 (7,2%) |
33 667 (7%) |
34 827 (6,9%) |
35 923 (6,7%) |
Кінотеатри |
2 313 (0,5%) |
2 442 (0,5%) |
2 564 (0,5%) |
2 732 (0,5%) |
2 916 (0,5%) |
ООН |
29 824 (6,7%) |
31 291 (6,8%) |
32 928 (6,9%) |
34 559 (6,8%) |
36 350 (6,8%) |
Інтернет |
63 979 (14,4%) |
72 842 (15,9%) |
84 267 (17,6%) |
97 764 (19,4%) |
113 281 (21,2%) |
Загалом** |
443 100 |
458 385 |
479 710 |
504 738 |
534 839 |
* Мільйони доларів США у поточних цінах та відсоток кожного медіа в загальному рекламному бюджеті. Суми наведено в перерахунку за середнім курсом 2010 року. Джерело: ZenithOptimedia
** Загальна сума відрізняється від такої ж у попередній таблиці, оскільки в кількох країнах не обраховується розподіл бюджетів між медіа.