Соціальна мережа Facebook уклала угоду з владою США терміном на 20 років.
Угода, укладена між компанією та Федеральною торговою комісією США (FTC), передбачає, що Facebook більш жорстко регулюватиме свою політику у галузі приватності. Зокрема, протягом цих 20-ти років соцмережа буде проходити незалежні перевірки щодо належного дотримання законодавства, а без сповіщення користувачів зміни в налаштуваннях стануть неможливими.
«Я перший, хто визнав, що у нас було чимало помилок», – сказав засновник Facebook Марк Цукерберг у своєму пості, присвяченому цьому питанню. Для того, щоб запевнити владу у серйозності своїх намірів, Facebook запровадив дві нові посади директорів з приватності, які керуватимуть виключно цими питаннями.
Як повідомили у FTC, якщо у ході перевірок будуть виявлені порушення з боку Facebook, то компанія буде змушена сплатити по $16000 штрафу за кожен день порушень.
Буквально вчора репутація Facebook зазнала удару в Європі – Єврокомісія звинуватила соцмережу у порушенні приватності користувачів та розкритті їх даних для рекламодавців.