Соціальну мережу Facebook можуть змусити отримувати згоду користувачів кожен раз, коли адміністрація сайту захоче змінити налаштування приватності.
За даними The Wall Street Journal, відповідне рішення очікує схвалення у Федеральній торговій комісії (FTC) США. Якщо таке рішення буде ухвалене, то соціальна мережа не зможе змінювати статус приватності того чи іншого контенту без згоди користувача, який його опублікував.
Востаннє Facebook суттєво змінював налаштування приватності на сайті відносно нещодавно – у серпні 2011 року. Соціальну мережу Марка Цукерберга неодноразово звинувачували та викривали у порушеннях приватності її користувачів. Зокрема, в травні 2010 року Facebook разом з кількома іншими сайтами був спійманий на незаконному використанні приватних даних людей. Цього літа стало відомо про те, що Facebook завдяки кнопці Like може знати, які сайти ви відвідуєте – навіть за умови, що ви не натискали на неї і не авторизовувались в соцмережі.