• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 11 листопадаа 2011

Facebook примусять отримувати згоду користувачів на зміну приватності

Tweet
Tweet

Facebook примусять отримувати згоду користувачів на зміну приватностіСоціальну мережу Facebook можуть змусити отримувати згоду користувачів кожен раз, коли адміністрація сайту захоче змінити налаштування приватності. 

За даними The Wall Street Journal, відповідне рішення очікує схвалення у Федеральній торговій комісії (FTC) США. Якщо таке рішення буде ухвалене, то соціальна мережа не зможе змінювати статус приватності того чи іншого контенту без згоди користувача, який його опублікував.

Востаннє Facebook суттєво змінював налаштування приватності на сайті відносно нещодавно – у серпні 2011 року. Соціальну мережу Марка Цукерберга неодноразово звинувачували та викривали у порушеннях приватності її користувачів. Зокрема, в травні 2010 року Facebook разом з кількома іншими сайтами був спійманий на незаконному використанні приватних даних людей. Цього літа стало відомо про те, що Facebook завдяки кнопці Like може знати, які сайти ви відвідуєте – навіть за умови, що ви не натискали на неї і не авторизовувались в соцмережі.

Читати більше про: Facebook, користувачі, приватність, США

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA