Соціальна мережа Facebook отримує $7 з кожних $10, які рекламодавці витрачають на рекламу в соціальних медіа.
Як свідчать дані дослідження від eMarketer, цього року американські рекламодавці витратять на рекламу в інтернеті понад $31 млрд, а наступного року – ще більше, $36,8 млрд. Частка Facebook у структурі цих витрат в 2012 році становитиме 7,9%.
Відповідно, доходи соцмережі Марка Цукерберга будуть також зростати. Наступного року дохід Facebook від реклами очікується на рівні $5,78 млрд, або 72% доходу усіх соціальних мереж.
За останній квартал вартість кліку у рекламних оголошеннях на Facebook виросла на 54%. Минулого місяця ми писали, що Facebook роздасть малому бізнесу по $50, які можна буде витратити на рекламу всередині мережі.