Google оновив свій пошуковий механізм з метою зробити видачу більш релевантною по окремим запитам.
Відтепер при введенні запитів, повязаних з поточними подіями, надаватиметься перевага тим матеріалам, які були опубліковані найостанніші. Якщо раніше у результатах пошуку на перших сторінках можна було побачити матеріали з новинарних сайтів, опубліковані кілька годин тому, то зараз цей проміжок скоротиться до кількох хвилин.
Як повідомляється в блозі компанії, таким чином користувачі отримуватимуть актуальніші та релевантніші результати пошуку за гарячими запитами. Окрім того, Google навчився розрізняти події, що відбуваються з певною періодичністю – наприклад, вибори або сезони телешоу. У випадку, якщо користувач не вказуватиме точної дати, Google показуватиме за такими запитами лише найсвіжіші матеріали.