• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 4 листопадаа 2011

Google i Microsoft стали головними спонсорами Обами

Tweet
Tweet

Google i Microsoft стали головними спонсорами ОбамиТехнологічні компанії США стали одними з найбільших спонсорів передвиборчої кампанії Барака Обами на виборах 2012 року.

За даними дослідження Center for Responsive Politics, у порівнянні з виборами 2008 року, спонсори Обами суттєво змінились – якщо тоді це були переважно фінансові компанії (найбільшим жертводавцем у 2008 році стала Goldman Sachs), то зараз президента США почали підтримувати ІТ-гіганти.

Зокрема, Microsoft стала лідером за кількістю пожертв на кампанію Обами. Сума коштів, яку ІТ-корпорації надали кандидату, становить $1,2 млн, і станом на вересень Обама зібрав понад $88 млн у свій передвиборчий фонд, що є рекордом навіть у порівнянні з виборами 2008 року, де він переміг. До десятки найбільших жертводавців також увійшли Google, Oracle i Cisco. Представник республіканців Мітт Ромні отримав втричі менше від ІТ, ніж Обама – $374 тис, хоча його активно підтримує Волл-стріт.

Барак Обама, в свою чергу, чимало уваги приділяє лобіюванню інтересів ІТ-гігантів, просуваючи ідеї інвестицій в цю галузь та різноманітні інновації, наприклад, National Broadband Plan, прийнятий в 2010 році.

Виборча кампанія Обами стартувала цієї весни, і Facebook та соціальні медіа – знову один з головних її інструментів.

Читати більше про: Google, microsoft, Барак Обама, вибори, США

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

    Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

  • Що шукали українці в 2017 році

    Що шукали українці в 2017 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Google знайшов факти широкомасштабного втручання Росії у вибори в США через його рекламні інструменти

    Google знайшов факти широкомасштабного втручання Росії у вибори в США через його рекламні інструменти



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA