Технологічні компанії США стали одними з найбільших спонсорів передвиборчої кампанії Барака Обами на виборах 2012 року.
За даними дослідження Center for Responsive Politics, у порівнянні з виборами 2008 року, спонсори Обами суттєво змінились – якщо тоді це були переважно фінансові компанії (найбільшим жертводавцем у 2008 році стала Goldman Sachs), то зараз президента США почали підтримувати ІТ-гіганти.
Зокрема, Microsoft стала лідером за кількістю пожертв на кампанію Обами. Сума коштів, яку ІТ-корпорації надали кандидату, становить $1,2 млн, і станом на вересень Обама зібрав понад $88 млн у свій передвиборчий фонд, що є рекордом навіть у порівнянні з виборами 2008 року, де він переміг. До десятки найбільших жертводавців також увійшли Google, Oracle i Cisco. Представник республіканців Мітт Ромні отримав втричі менше від ІТ, ніж Обама – $374 тис, хоча його активно підтримує Волл-стріт.
Барак Обама, в свою чергу, чимало уваги приділяє лобіюванню інтересів ІТ-гігантів, просуваючи ідеї інвестицій в цю галузь та різноманітні інновації, наприклад, National Broadband Plan, прийнятий в 2010 році.
Виборча кампанія Обами стартувала цієї весни, і Facebook та соціальні медіа – знову один з головних її інструментів.