Близько 1/5 українців використовують інтернет для публікації негативної інформації про своїх роботодавців. Про це свідчать дані опитування, проведеного порталом hh.ua.
22,9% опитаних зазначили, що залишають негативні коментарі про роботодавців, лише якщо для цього є вагомі причини. Працівників, які у будь-якому випадку пишуть негатив, лише 0,33%. Абсолютна більшість людей (75,8%) стверджують, що не критикують своїх роботодавців.
Водночас, довіряти позитивним публікаціям в інтернеті про ту чи іншу компанію менеджери готові лише тоді, коли переконаються в цьому самі – так відповіли 70,4% респондентів. 10,4% повірять, якщо мова йтиме про відому компанію з міжнародним брендом, а 2,1% довірятимуть усьому. 16,1% зневірені в інтернеті, і не довіряють публікаціям про компанії.