• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Антон Воронюк · 23 Вересня 2011

10 відмінностей SEO у США та в Україні

Tweet
Tweet

Пошукова оптимізація є одним з найдієвіших способів залучення Вашої цільової аудиторії. Ви надаєте користувачу саме ту інформацію, яку він шукав. Від того, чи зможе Ваш клієнт знайти Ваш сайт у пошуку, залежить не тільки відвідуваність сайту, а й безпосередньо рівень продажів.

Працюючи і з українськими, і з американськими клієнтами вдалося виділити низку закономірностей, які відрізняють просування сайту в Україні і США.

1. Рівень конкуренції

У липні цього року в Києві пройшов семінар «Як отримати максимум цільового трафіку від Google», де Оксану Команеску, представник Google Search Quality Team, підтвердила те, що для багатьох і так було зрозуміло: «Мене часто питають, чи є в Google пісочниця (фільтр Google Sandbox). Пісочниці немає, але є конкуренція, яка в багатьох тематиках вже дуже висока». Якщо порівнювати США і Україну, то рівень конкуренції на порядок вищий, що відповідно відображається на термінах досягнення перших позицій та бюджетах. Середні терміни у США починаються з 6 місяців, якщо в Україні це 3 місяці.

2. Можливість для самостійного просування

Процес пошукового просування напряму залежить від двох складових: внутрішньої оптимізації та зовнішньої оптимізації. При однакових рівних показниках внутрішніх факторів (унікальність контенту, його оптимізація під ключові запиту, відсутність внутрішнього дублікату), на вищих позиціях в пошуку буде знаходитись той сайт, якість і кількість зовнішніх посилань на який більша. І в Україні, і в Росії є можливості для самостійного просування, але в більшості своїй якісне посилання здобути безкоштовно дуже важко. SEO на заході – це майже безмежні можливості для безкоштовного лінкбілдінгу, де основною затратою є Ваш власний час.
Серед таких джерел:
• Каталоги статей;
• Гостьовий блогінг;
• Каталоги сайтів;
• Коментарі;
• Каталоги прес-релізів та ін.

3. Вага соціальних факторів

Facebook та Twitter вже відіграють вагому роль у деяких сферах в Україні, але порівнювати їх розвиток у нас і на заході просто неможливо. В Америці вони стали найактуальнішим джерелом нової інформації, що формують моду та задають тренди. Тому вплив соціальної активності (like, tweet, shares) на позиції у Google.com, значно вищий ніж у Google.com.ua.

4.Відношення до купівлі посилань

Кожний, хто хоч раз цікавився процесом просування сайту в пошукових системах, напевно знає офіційну позицію пошукових систем: «Купівля посилань – це погано». В той же час в Україні це основна технологія просування, а в США хоча купівля посилань і використовується, усі стараються не акцентувати на цьому увагу.

5. Рівень розвитку SEO інструментів

Маючи значну перевагу у сфері бірж купівлі посилань (про що йтиметься далі), Рунет значно програє в інструментах аналізу. Сервіси SEMRush, Compete, KeywordSpy, програмний комплекс SEOMoz не мають якісного аналогу в Україні.

6. Рівень розвитку бірж купівлі посилань

Біржі купівлі посилань у Рунеті дають можливість не тільки відібрати необхідні для просування лінки, але й дозволяють в деякій мірі автоматизувати процес. Значно вищий вибір і нижча ціна робить їх невід’ємним елементом пошукового просування.

Одна з головних західних бірж купівлі посилань – Text Link Ads анонсує 45 тис. сайтів, в той час на її російському колезі Sape.ru їх понад пів мільйона.

7. Використання заборонених прийомів просування (Black Hat SEO)

Більший рівень конкуренції на заході викликає у багатьох неоднозначне бажання використати заборонені методи просування, які націлені як на власний ресурс, так і на ресурси конкурентів, що закривають дорогу до таких очікуваних перших позицій. В Україні цей процес має епізодичний характер.

8. Очікування клієнтів

Чи є в SEO гарантії питання неоднозначне для України. Є компанії, що працюють з гарантіями, є такі що категорично виступають проти них. В США історично склалось, що відсутність гарантій у SEO сприймається на рівні аксіоми. Відповідно ключовим для України є конкретний результат, а для США процес сервісу і його представлення.

9.Взаємодія SEO з контекстною рекламою

На заході більшість клієнтів приходять до SEO після доволі тривалої взаємодії з контекстною рекламою. Вони вже знають, що пошук працює і здатний приводити на сайт не просто відвідувачів, а реальних покупців товару чи послуги. Бажання зайнятися пошуковою оптимізацією найчастіше викликано зростанням ставок в контекстній рекламі і природним бажанням при менших вкладеннях отримати більшу виручку.

В Україні ця стадія зазвичай пропускається і знайомство с контекстом відбувається опосередковано. Обмеженість бюджетів часто не дає рекламодавцям використовувати синергію пошукової оптимізації і контекстної реклами з максимальним ефектом.

10. Фільтри та санкції

Рівень конкуренції накладає відповідні норми на боротьбу із зловживаннями при пошуковому просуванні. Недаремно Google Search Quality Team з кожним роком поповнюється новими працівниками. Можливість отримати фільтр при просуванні у західному сегменті значно вище ніж в Україні.

На сьогодні Google.com.ua ще значно відстає від Google.com з точки зору пошукового просування. Нововведення приходять із запізненням, конкуренція вища, розуміння морфології слов’янських мов ще потребує покращення. В той же час, дивлячись на захід є можливість чітко прогнозувати, що чекає українську пошукову оптимізацію завтра.

Читати більше про: SEO, пошукова оптимізація, США, україна

Антон Воронюк
Технічний директор WebPromo

Антон Воронюк на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Google знайшов факти широкомасштабного втручання Росії у вибори в США через його рекламні інструменти

    Google знайшов факти широкомасштабного втручання Росії у вибори в США через його рекламні інструменти

  • Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори

    Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори

  • Україна 38-ма в світі за кількістю користувачів смартфонів

    Україна 38-ма в світі за кількістю користувачів смартфонів

  • На Kickstarter з’явилися українські розумні жалюзі — сонячні батареї

    На Kickstarter з’явилися українські розумні жалюзі — сонячні батареї



  • Valentine Dmytrenko

    В принципі нічого нового=

  • Артём Гидин

    Спасибо Антону :)
    В одной статье обобщил основные тенденции в SEO!
    Like this ))

  • Nick Kudlyk

    Класна стаття. цылком гарно показуэ якы нашы сошники лохотронщики

    • Valentine Dmytrenko

      Як SEO-початківець, попрошу вказати на місце яке “цылком гарно показуэ якы нашы сошники лохотронщики”.

  • Анонімний

    З пустого в порожнє

  • Валерий Непомнящий

    “Тому вплив соціальної активності (like, tweet, shares) на позиції у Google.com, значно вищий ніж у Google.com.ua.”
    “Можливість отримати фільтр при просуванні у західному сегменті значно вище ніж в Україні.”.
    )))
    Суб’ективно це все, алгорітми всюди однакові.

  • Alexandr G.

    как и все сео – ни очем 

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA