• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 22 Вересня 2011

Депутати вперше заборонили в інтернеті рекламу цілої групи товарів

Tweet
Tweet

Депутати вперше заборонили в інтернеті рекламу цілої групи товарівСьогодні Верховна Рада ухвалила зміни до закону про заборону реклами тютюнових виробів.

Законом передбачається, що реклама тютюнових виробів, реклама знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби, забороняється на всіх типах рекламних носіїв – телебачення, радіо, преса, зовнішня реклама, реклама на транспорті і т.д.

Але що найважливіше – держава забороняє рекламу тютюну в інтернеті (окрім веб-сайтів, призначених для повнолітніх осіб, обов’язковою умовою доступу до яких є попередня ідентифікація віку користувачів).

До цього моменту держава ніяким чином не регулювала інтернет-рекламу. Наявність такої норми в законі по ідеї повинна тепер передбачати й наявність якогось органу, який повинен контролювати інтернет-рекламу загалом з метою моніторингу порушень законодавства.

Закон набуває чинності через 6 місяців з дати його опублікування.

Читати більше про: закон Верховна Рада, реклама, тютюн, цигарки

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

    Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

  • Viber представив 4 формати медійної реклами

    Viber представив 4 формати медійної реклами



  • Andrey Tkachenko

    Я власне проти куріння і реклами цигарок.
    Але щоб – забороняти? Як на мене власники ресурсів самі мають обрати рекламувати чи ні певні товари та послуги на своїх проектах.

  • Olena Dub

    я рада, що заборонили всі ці виплиаючі банери на півекрана (а то й на цілий) – коли я просто хочу прочитати новину на новинному сайті.. на багатьох із них (маю гори скріншотів) рклама сигарет вискакує дуже нав”язливо і спрямована на певні цільові групи. звісно, це молодь або відвідувачі  ресторанів чи кінотеатрів. що там казати, будемо выдверты: екс.уа, точка, глос, сегодня, кп, навыть кореспондент – всюди я натикалась і натикаюсь на величезні яскраві “гламурні” банери, на які навіть і клікати не треба, щоб вони вплинули: відеовставки, “привабливі” образи і заклики.. (тобто не треба навіть клікати і  переходити на ті сайти,де треба вказати вік і дати копію паспорта. ну а раз юзер вже переходить за банером на сайт виробника, у нього: а) часто просять надіслати скан паспорта (!) б) його дані заносять у базу і потім вже працює пряма реклама.. поштою, мейлом, тощо…).. 
    тому я дуже рада, що це заборонили тепер і щ діти, підлітки не будуть бачити без власної ініціативи непотрібні банери з рекламою смертельного товару…

    • Анонімний

      Олено, Ви зараз змішуєте дві проблеми – нав’язлива реклама і реклама тютюну.
      Так от цих клятих поп-апів і річ медіа на півекрана або на цілий екран ніхто не забороняв.
      Тому радієте Ви зарано.

      Як ми бачимо, передвиборні перегони вже починаються. То дуже скоро ми рекламу цих самих законодавців побачимо і на два і на три екрани розміром.

      Тут подумалось, а якби повністю заборонити політичну рекламу в усіх медіа, щоб голосували тільки по реальних вчинках кандидатів. Марення якесь…

    • Pavel Zhdanov

      Елена, те самые баннера позволяют Вам читать новости бесплатно, а редакторам (к примеру, в Коррнете их 32) кормить семью. Если Вы готовы платить за доступ к сайту _без_ рекламы, мы готовы предоставить Вам такую возможность – как раз возникали мысли попробовать такую технологию.

      А рекламу табака и пива у нас у каждого метро и на лавочках по вечерам, так что дети и подростки все прекрасно видят на примере старшего поколения.

      • Olena Dub

        я журналіст. і є таке поняття як відповідальність. я не хотіла би грошей, зароблених на смертях і раку.

      • Olena Dub

        щодо рекоами пива і алкоголю – тут з Вами погоджуюсь на всі 100%! це просто жах. а особливо у друкованих виданнях.. і у спортивних телепрограмах ..

  • Olena Dub

    інтернет-рекламу  інших, звичайних товарів і послуг, ЗВІСНО Ж, чіпати не треба. і думаю, не будуть.
    але ЛЯКАТИ і аргументувати цим тютюнова індустрія теж, ясна річ, буде0))

  • Анонімний

    1) Найгірше те, що закон цей не може бути легітимним, але вже прийнятий і тому буде якимось химерним чином діяти. Як багато інших алогічних законів.
    Біда в тому, перед прийняттям будь якого закону, який стосується інтернету або веб-сайту, треба мати офіційне юридичне визначення понять “інтернет” і “веб-сайт”.

    2) Дуже справедливе зауваження щодо органу котрий має моніторити рекламу в інтернеті. Той, хто писав закон, не має уяви як технічно працює реклама в інтернеті.
    Що вони робитимуть з рекламою тютюну на НЕукраїнських сайтах (котрі мають українських відвідувачів)?
    Що вони робитимуть з сайтами, які хостяться не в Україіні і мають не український домен, але українською мовою пропагують куріння, не питаючі про вік?
    Тобто до визначення понять “інтернет” і “сайт” треба додати визначення “український інтернет” і “український сайт”.

    3) Той, хто писав закон, гадки не має про те, що технологіїї зв’язку
    включають вже багато чого, крім “сайтів”. Наприклад, він не знає, що
    сервіси типу Google Earth не зовсім є сайтами, хоча доступ до них
    відбувається через інтернет-канали. Тому мобільні applications це поки
    що абсолютно вільне поле, а також майбутнє є і в інших девайсів, як
    автомобільні навігатори та інш.

    4) Якщо Рада і уряд піклуються про здоров’я нації, то чому ще досі
    дозволяється куріння в ресторанах? І що найбільше неприємно дивує, це
    коли дозволено курити в кафе, котрі знаходяться всередині
    торгово-розважальних центрів.

    Прискіпуватись до цього закону можна довго, але одразу стало очевидно, що той, хто його складав, і той, хто його впроваджував ніяк не цікавляться здоров’ям нації, а вирішують інші задачі.

    а) З одного боку Європа вимагає реформ, тому щоб отримати наступний транш від МВФ треба показати новий закон.
    б) З іншого боку такий нечіткий закон в неправовій державі дає нові важелі для залякування бізнесу, або “наїзду” на бізнес з метою отримання мзди.

    Тобто в обох випадках можновладці хочуть мзди.

    • Olena Dub

      щодо вашого зауваження номер 4) про куріння у ресторанах і кафе – Ви навітьне уявляєте як мене це турбує) власне, саме таку  заборону (куріння у гром.місцях таких як заклади харчування) я і мої колеги намагаємиось “просувати”. але для цього нам потрібна підтримка самих громадян!) так що приєднуйтесь https://www.facebook.com/SmokeFreeKyiv
      А ще можете користуватись картою некурящих кафе і ресторанів Києва – ось http://maps.google.com.ua/maps/ms?ie=UTF8&hl=uk&msa=0&msid=216002517552495867077.00049d6b1430a5f182af7&z=11

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA