Сервіс мікроблогів Twitter запустив новий інструмент Twitter Web Analytics, який дозволить власникам сайтів отримувати більше даних про трафік з соцмережі.
Новий сервіс працює на базі технології, що була розроблена стартапом BackType – Twitter придбав його у липні цього року. За словами розробників, нова аналітика від Твітера дасть змогу власникам сайтів зрозуміти три основні речі: наскільки багато вашого контенту поширюється у мікроблогах, який рівень трафіку надає вам Твітер та чи є ефективною кнопка ретвіту, встановлена на вашому сайті.
Цього тижня до Twitter Web Analytics отримають доступ кілька партнерів компанії та протестують новинку власноруч. Найближчим часом, як обіцяють, інструмент аналітики стане доступним для всіх охочих. Окрім того, розробники планують запустити Twitter Web Analytics API для тих, хто хоче використати ці дані у своїх продуктах.