Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) повідомила, що починаючи з цього року в Україні стартує окремий рейтинг креативності digital-агенцій.
Таке рішення Комітеті digital-агенцій України (UDAC) прийняв кілька днів тому. До рейтингу зможуть потрапити всі агенції, компанії, студії, які працюють з інтерактивними, digital маркетинговими комунікаціями – в тому числі всі види кампаній в інтернеті, мобільні додатки, ігри, new media тощо, і які отримали нагороди на фестивалях реклами в Digital-номінаціях.
Важливо, що участь в рейтингу можуть взяти будь-які агенції, і членство в UDAC не є обов‘язковим.
Оскільки ВРК проводить рейтинг і для агенцій повного циклу (full service), дизайн-студій, агенцій маркетингових сервісів, продакшн компаній, то діє правило – агенції можуть брати участь лише в одному з рейтингів.
Окрім спеціалізованих рейтингів, ВРК буде складати й сумарний (зведений) рейтинг креативності для гравців рекламно-комунікаційного ринку не залежно від їх спеціалізації
В сезон 2011/2012 для рейтингу креативності digital-агенцій України увійшли такі фестивалі та конкурси (в дужках – коефіцієнти):
Cannes Lions (k=10)
Golden Hammer (k=1)
RedAppleMIXX (k=0.7)
Golden Drum (k=5)
POPOK (k=0.5)
ADC*UA (k=1)
ADC*E (k=7)
Белый квадрат (k=0.7)
КМФР (k=1)
Propeller Digital (k=0.5)
Webby Award (k=10)
One Show Interactive (k=7)
The FWA (k=5)
Оголошення підсумків відбуватиметься наприкінці травня кожного року, в рамках щорічного КМФР.