• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Отар Довженко · 31 Серпня 2011

Яндекс таргетуватиме рекламу за віком, статтю й доходами

Tweet
Tweet

Яндекс таргетуватиме рекламу за віком, статтю й доходами
Першого вересня стартує нова технологія таргетингу медійної реклами «Крипта».

Крім географії та частоти показу, вона зважатиме на вік, стать і доходи аудиторії, повідомляє газета «Ведомости».

Для створення «Крипти» використовувались самонавчальні пошукові технології Яндекса. Система не лише використовує інформацію, яку користувачі повідомляють самі про себе, але й аналізує їхню пошукову поведінку. Наприклад, висновок про жіночу стать користувача програма робитиме з порівняно довших пошукових запитів, про чоловічу – з частішого використання цифр і латинських літер.

Як стверджує директор із розвитку медійних продуктів компанії Лев Глейзер, такий аналіз дає точніший результат, адже люди часто пишуть про себе неправду в соцмережах. Ця технологія також дає змогу вираховувати вузькі цільові групи, потрібні рекламодавцю.

Таргетована реклама буде в півтора рази дорожчою за звичайну. Вона з’являтиметься на всіх сторінках Яндекса, крім титульної, що становить приблизно половину доступного рекламодавцям трафіку. Щоправда, новинка доступна поки лише для Росії. Спостереження за пошуковою поведінкою користувачів мають допомогти Яндексу конкурувати з іншими гравцями ринку таргетованої реклами, які   використовують внутрішню інформацію соціальних мереж, насамперед Mail.ru Group.

Нещодавно пошуковий сервіс Яндекса навчився враховувати мовні вподобання користувачів.

Читати більше про: геореклама, пошук в інтернеті, реклама, таргетинг, Яндекс

Отар Довженко

Отар Довженко на зв'язку

Також читайте:
  • Яндекс та ВКонтакте знову в ТОП-5 найвідвідуваніших українцями сайтів

    Яндекс та ВКонтакте знову в ТОП-5 найвідвідуваніших українцями сайтів

  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

    Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро



  • Jo Jo

    http://kupon-info.narod.ru сервисы купонов, обзоры

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA