Першого вересня стартує нова технологія таргетингу медійної реклами «Крипта».
Крім географії та частоти показу, вона зважатиме на вік, стать і доходи аудиторії, повідомляє газета «Ведомости».
Для створення «Крипти» використовувались самонавчальні пошукові технології Яндекса. Система не лише використовує інформацію, яку користувачі повідомляють самі про себе, але й аналізує їхню пошукову поведінку. Наприклад, висновок про жіночу стать користувача програма робитиме з порівняно довших пошукових запитів, про чоловічу – з частішого використання цифр і латинських літер.
Як стверджує директор із розвитку медійних продуктів компанії Лев Глейзер, такий аналіз дає точніший результат, адже люди часто пишуть про себе неправду в соцмережах. Ця технологія також дає змогу вираховувати вузькі цільові групи, потрібні рекламодавцю.
Таргетована реклама буде в півтора рази дорожчою за звичайну. Вона з’являтиметься на всіх сторінках Яндекса, крім титульної, що становить приблизно половину доступного рекламодавцям трафіку. Щоправда, новинка доступна поки лише для Росії. Спостереження за пошуковою поведінкою користувачів мають допомогти Яндексу конкурувати з іншими гравцями ринку таргетованої реклами, які використовують внутрішню інформацію соціальних мереж, насамперед Mail.ru Group.
Нещодавно пошуковий сервіс Яндекса навчився враховувати мовні вподобання користувачів.