Адміністрація соціальної мережі Facebook вирішила закрити свій сервіс групових знижок Deals.
Проект було запущено у закритому тестуванні минулої осені, а офіційний запуск Deals відбувся відносно нещодавно – 27 квітня. Проект був аналогом популярних сервісів групових знижок, таких як Groupon, і дозволяв користувачам Facebook отримувати акційні пропозиції від локального бізнесу.
Тим не менше, у Facebook назвали ці чотири місяці “тестовим періодом для Deals”, і запевнили, що “навчилися чимало з цього тесту”. Про реальні причини закриття Deals компанія, звісно, не повідомила, але в ЗМІ найімовірнішою причиною називають сильну конкуренцію з іншими сервісами. Не зважаючи на потужну аудиторію у 750 млн користувачів, Deals на Facebook так і не стали серйозним конкурентом у ніші сервісів групових знижок.
Минулого тижня Facebook радикально змінив концепцію свого геолокаційного сервісу Places.