Популярний сервіс групових знижок Groupon опублікував фінансові результати за останній квартал 2011 року, які виявились невтішними для нього.
В другому кварталі 2011 року збитки компанії становили $102,7 млн – у 2,8 разів більше, ніж роком раніше. Кількість партнерів сервісу в Північній Америці почала зменшуватися. Загальний розмір збитків за перше півріччя виріс до $205,4 млн, тобто у 7,5 разів в порівнянні з аналогічним періодом 2010 року.
Проте є і деякі успіхи – доходи Groupon за останній квартал виросли в 10 разів до $878 млн. Значний розмір збитків пояснюється тим, що компанія витрачає великі кошти на залучення клієнтів – у першому півріччі 2011 року на маркетинг було витрачено $345,1 млн. Окрім того, суттєво збільшилась кількість працівників Groupon – з 37 у 2009 році до 9625 у 2011.
У червні Groupon оголосив про наміри виходу на IPO та залучення $750 млн.