В інтерв’ю російському сайту Forbes віце-президент Вконтакте, Ілля Перекопський, розкрив деякі дані щодо фінансової успішності соціальної мережі.
Зокрема, за його словами, щомісячний дохід компанії становить $8-9 млн, 60% з яких надходить завдяки таргетованій рекламі. 30% доходів приносять додатки, решту – інші сервіси. Загальна сума доходів Вконтакте цього року очікується на рівні $70 млн – вдвічі більше, ніж минулого року.
«Перехід на самостійний продаж реклами та відмова від банерів виявилися абсолютно виправданими», — сказав Перекопський. Як відомо, у січні 2011 року Вконтакте відмовилася від графічних банерів, а також самостійно зайнялася продажами реклами на своєму сайті.
Як заявив Перекопський, Вконтакте часто отримує пропозиції щодо монетизації, але змушена відмовляти всім, оскільки фінансова модель компанії – це заробіток на таргетованій рекламі і додатках. Однією з головних стратегічних задач соцмережі на 2011 рік стане «міжнародна експансія». Окрім переходу на домен vk.com, про що ми вже писали, Вконтакте готується до запуску в інших країнах Європи.