Пошуковик Google тестує новий варіант дизайну головної сторінки, в якому відсутня кнопка «Мені пощастить».
Як відомо, при натисканні цієї кнопки користувача перенаправляло на перший сайт у списку пошукових результатів за заданим ключовим словом. Але з появою функції миттєвого пошуку, коли результати з’являються безпосередньо під час введення запиту, доцільність існування такої кнопки поставили під сумнів.
Google і раніше висловлювався про такий крок, але в компанії побоювалися, що це призведе до протестів серед користувачів. Тим не менш, кнопка «Мені пощастить» приносить збитків на $110 млн, які втрачаються від непоказаної реклами. Станом на літо 2007 року кнопка використовувалась всього в 1% запитів.
В новому варіанті дизайну також було змінено колір меню зліва в результатах пошуку, посилання стали сірого кольору: