Сьогодні портал Tochka.net, що входить до інтернет-холдингу Ріната Ахмєтова digital ventures, поділився своїми здобутками від ексклюзивних прав на фотографії весілля британського принца Вільяма. Нагадаємо, що завдяки ексклюзивній угоді з фотобанком Getty Images, користувачі порталу отримали ексклюзивні фотографії церемонії та VIP-гостей весілля, і панорамні зйомки Королівського весілля у форматі «фото 360», а також 3D-фото.
За інформацією, яку надали нам в Tochka.net, висвітлення весілля стало одним із найбільш успішних проектів цього року для порталу tochka.net. 129 новин та міні-репортажів, підготованих редакцією, зібрали більше 9 млн. унікальних переглядів.
Ми вирішили подивитись, як же такий успішний проект відбився на загальній відвідуваності Tochka.net. І результати нас вразили. Виявляється, якщо б не весілля Вільяма, то Tochka.net зазнала б найбільшого в своїй історії падіння трафіку.
Згідно зі статистикою Бігміра, кількість переглядів сторінок на Точці з 29 квітня (дата весілля) по 17 травня склала 21 млн. Якщо ми від цієї цифри віднімемо 9 млн., що припали на весілля Вільяма, виходить, що кількість переглядів всього іншого контенту на Точці за 19 днів (29.04-17.05) склала 12 млн. Це в середньому 630 тис. хітів на день.
Аргумент про святкові дні в травні в даному випадку не допоможе, бо в січні (там було ще більше вихідних) щодня на Точці було 1,2 млн. хітів.
Наразі, у нас лише одна версія такого різкого (вдвічі) падіння кількості переглядів – Точка.нет після придбання прав на весілля, вирішила зменшити бюджет на покупний трафік. А у вас які ідеї?