• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 18 Травня 2011

Mail.ru підняв ціни на рекламу вдвічі через великий попит

Tweet
Tweet

Mail.ru підняв ціни на рекламу вдвічі через великий попитВартість реклами на російському порталі Mail.ru виросла вдвічі через великий попит на неї.

Зокрема, з 1 червня ціна тисячі показів банера на головній сторінці порталу при оптовій закупці становитиме 150 рублів, в той час як зараз вона коштує 75 рублів. Були збільшені ціни на рекламу і у внутрішніх розділах порталу – Пошта (+20%), Карти (+30%), а також в соціальній мережі Одноклассники (+30-40%), яка входить до холдингу Mail.ru Group.

Головна причина – збільшення попиту на рекламу. Великим рекламодавцям цікаво купувати рекламу на сайтах з великим охопленням, коли аудиторія складає від кількох мільйонів відвідувачів на день.

Банер на головній сторінці Mail.ru – найдорожче рекламне місце на порталі, його добова аудиторія становить 10,7 млн. відвідувачів. За цим показником портал поступається хіба Яндексу (13,6 млн.). За підрахунком видання Ведомости, зростання рекламних доходів Mail.ru Group у першому кварталі 2011 року становило понад 90% у порівнянні з минулим роком, а ціни на рекламу уже перевищили докризовий рівень 2008 року.

Читати більше про: mail.ru, Одноклассники, портали, реклама

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

    Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

  • Facebook наздогнав ВКонтакте за денною аудиторією в Україні, а з Мейл.ру перейшли переважно в Gmail (Дослідження)

    Facebook наздогнав ВКонтакте за денною аудиторією в Україні, а з Мейл.ру перейшли переважно в Gmail (Дослідження)



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA