Пошуковий трафік з Google на сайти контент-ферм упав у кілька разів за останні місяці.
Як свідчать результати дослідження Hitwise, Demand Media – одна з найбільш відомих контент-ферм в інтернеті, за останні три місяці втратила 40% трафіку, який приходив з Google. Але навіть така цифра не є остаточною: деякі сайти, що входять до Demand Media, зазнали ще більшого падіння пошукового трафіку – від 30% до 80%.
Інші контент-ферми також зіткнулися з подібною ситуацією: пошуковий трафік на сайтах Mahalo, Associate Content та Examiner упав на 78%, 61% та 51% відповідно.
Причиною такого різкого падіння пошукового трафіку стала зміна алгоритму Google у січні 2011 року. Тоді компанія оголосила про вживання більш жорстких заходів проти спаму та контент-ферм. Як наслідок, у березні контент-ферми були змушені почати скорочення серед своїх працівників.