З 27 квітня Facebook офіційно запустить сервіс групових знижок Deals у тестовому режимі.
Першими містами, жителі яких зможуть скористатися пропозиціями на Facebook Deals, стануть Сан Франциско, Остін, Даллас, Атланта та Сан Дієго.

Так виглядатиме сторінка з акцією

Процес покупки пропозиції через Facebook Deals
Facebook Deals, який було показано ще минулої осені, є конкурентом популярних сервісів Groupon та Living Social, які також пропонують своїм користувачам групові знижки на різноманітні послуги та товари. Серед переваг запуску такого проекту на Facebook – велика аудиторія, промо сервісу через функції сповіщення та залучення друзів до акцій.
Під час першої експериментальної акції через Facebook Deals мережа магазинів одягу Gap в США роздала 10000 безкоштовних пар джинсів. Минулого тижня Google запустив власний сервіс групових знижок під назвою Google Offers.