• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 8 листопадаа 2010

Gap безкоштовно роздав 10000 пар джинсів через Facebook

Tweet
Tweet

Gap безкоштовно роздав 10000 пар джинсів через Facebook

Компанія Gap роздала 10 тисяч пар джинсів для користувачів Facebook, експериментуючи з новою функцією в соціальній мережі під назвою Deals.

Клієнтам було запропоновано отримати свою пару безкоштовних джинсів за допомогою Facebook: для цього потрібно було зачекінитися в одному з магазинів Gap через Facebook Places, і отримати свій електронний купон, який можна обміняти на товар. Звістка про акцію швидко поширилась соціальною мережею серед американців, і в деяких магазинах запаси безкоштовних джинсів вичерпались за кілька годин. Для тих, хто не встиг отримати подарунок, Gap надавала знижку у розмірі 40% при покупці будь-яких джинсів в її мережі.

Функцію Deals на Facebook було запущено минулого тижня – вона відкриває нові можливості для компаній та бізнесу, поєднуючи в собі принципи геолокаційних сервісів, а також сервісів групових знижок.

Читати більше про: Facebook, Gap, акція

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Pingback: Який сьогодні чудовий день | Læktær()

  • Pingback: Facebook запустив Places та Deals для сторінок | Watcher()

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA