• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Сущук · 21 Квітня 2011

Як Корреспондент.net взаємодіє з читачами

Tweet
Tweet

Як Корреспондент.net взаємодіє з читачамиКорреспондент.net був створений в 2000 році як новинарний портал, і за 10 років перетворився на сайт зі щоденною аудиторію в 200-250 тисяч користувачів.

Новини на сайті публікуються двома мовами – російською і українською. Українська версія новинарного розділу сайту з’явилася значно пізніше російської.Як Корреспондент.net взаємодіє з читачами

Як Корреспондент.net взаємодіє з читачами

Для взаємодії між користувачами на Корреспондент.net існують форум та коментарі. Оскільки в коментарях мають можливість висловитися будь-хто, досить часто на сторінках порталу можна було зустріти багато бруду та безглуздих перепалок. Тому в квітні 2010 року було оновлено систему коментарів. Тепер можна налаштувати, які саме коментарі ви хочете бачити – найперші, найсвіжіші або ті, за які найбільше голосували інші читачі.

На сайті також можна знайти розділ «Блоги». Дописувати туди може кожний зареєстрований користувач, але записи з’являтимуться у відповідному підрозділі «Користувачі». Підрозділи «Гості Кореспондента», «Журналісти» та «Бізнес-блоги» читають більш активно, однак для отримання відповідного статусу необхідно окремо домовлятися з редакцією сайту.

26 вересня 2008 року Корреспондент.net запустив розділ громадянської журналістики під назвою «Я-Кореспондент». Туди користувачі можуть надсилати власні новини, фото або відеорепортажі, а також є можливість коментувати та оцінювати матеріали інших користувачів. В рамках розділу виокремлені «Блоги мандрівників», а для заохочення читачів до більш активної участі на сайті редакція Кореспондента влаштовує різноманітні конкурси та завдання. (Як приклад, один з останніх конкурсів спонукає читачів надіслати альтернативні варіанти символів України).

Як Корреспондент.net взаємодіє з читачами

У вересні 2009 року в розділі «Я-Кореспондент» з’явилась можливість створювати та вести відеоблоги. Наразі існує обмеження розміру відео – 100 Мб, а також відсутня можливість записувати відео напряму з веб-камери. Тим не менш, розділ є активним і наповнюється новим контентом.

В липні 2010 року в рамках порталу Корреспондент.net була запущена соціальна мережа «Мій Кор». Завдяки їй значно розширюються можливості облікового запису користувача. Так, тепер можна відслідковувати власну активність на сайті і отримувати доступ до матеріалів, які сподобались або були прокоментовані. З’явилася можливість підписатися на публікації улюблених авторів і налаштувати індивідуальну стрічку новин. На сторінці інформації про себе стало можливим ввести посилання на власні сторінки та облікові записи в найпопулярніших соціальних мережах.

Як Корреспондент.net взаємодіє з читачами

Окрім соціальних розділів сайт Корреспондент.net широко присутній одразу в декількох соціальних мережах.

Як Корреспондент.net взаємодіє з читачами

Як Корреспондент.net взаємодіє з читачамиТак, редакція вже три роки (станом на квітень 2011) веде сторінку на LiveJournal, де російською мовою публікуються лише обрані редакцією новини з сайту, а також все, що стосується змін на сайті та в компанії. На день щоденник оновлюється декілька разів. Але досвід роботи Корреспондента з ЖЖ можна назвати неуспішним – до спільноти приєдналось всього 200 чоловік, обговорення розміщених матеріалів відсутні.

На Facebook редакція підтримує чотири  російськомовні сторінки, які присвячені головним новинам, новинам бізнесу, блогам і фото та відеорепортажам. На оновлення основної сторінки підписані 13 тисяч читачів, а загальна сума «лайків» всіх 4-х сторінок становить 16,5 тисяч. І хоча інколи разом із посиланнями на новини можна побачити пояснюючі коментарі від модераторів, основна задача цих сторінок – трансляція матеріалів з сайту у Facebook.

Як Корреспондент.net взаємодіє з читачами

Як Корреспондент.net взаємодіє з читачамиАналогічним чином Корреспондент.net представлений у Вконтакте. Створені й активно підтримуються чотири сторінки (головні новини, бізнес-новини, блоги та репортажі користувачів), в які відбувається трансляція новин з основного сайту. Окрім цього, розділ головних новин та репортажів наповнюється фотоматеріалами. Цікаво, що основна сторінка редакції, посилання на яку також можна знайти на головній сторінці сайту, є профілем, який зазвичай використовують для створення облікових записів людей, а не компаній чи спільнот. Тим не менш, трансляція новин в цьому профілі відбувається через оновлення стіни та статусів. Усього сторінки Вконтакте читають приблизно 850 користувачів соціальної мережі, а серед «друзів» вищезгаданого профілю редакції знаходиться 1750 людей.

Корреспондент.net представлений у Twitter і має 11 російськомовних твітер-екаунтів, кожен з яких присвячений одному з розділів порталу (головні новини, Київ, шоу-бізнес, спецтеми, бізнес, гарні новини, блоги, новини світу, новини Росії, репортажі та блоги мандрівників). Загальна кількість фоловерів – більше 4,5 тисяч.

Варто зазначити, що редакція не обмежилася лише одним сервісом мікроблогінгу і також має профіль в Google Buzz. Однак ця ідея, очевидно, виявилася неефективною, і наразі buzz-стрічка майже не оновлюється, хоча посилання на неї присутнє на головній сторінці.

Як Корреспондент.net взаємодіє з читачами

Оскільки при публікації новин на сайті Корреспондент.net активно залучаються й відеоматеріали з мережі, редакція вирішила створити й власний YouTube-канал, в якому можна знайти відео, зв’язані як з раніше висвітлюваними подіями, так і з новинами в житті видання. Ці записи у розділ «Відео» новинарного сайту вони майже не потрапляють. Що стосується згаданого розділу, то в ньому можна знайти все відео, що використовується на Корреспонденті, при цьому відтворення відео відбувається через внутрішній програвач відео. Завдяки цьому Корреспондент згодом зможе централізовано продавати відеорекламу, що демонструватиметься перед/після відеороликів.

Цікаво, що Корреспондент.net присутній і в бізнес-мережі професіоналів LinkedIn. Відповідна група була створена рік тому і також налаштована виключно на трансляцію новин. Тим не менше, присутність в цій соціальній мережі ще не є звичною практикою для більшості інших ЗМІ.

Як Корреспондент.net взаємодіє з читачами

Але способи доставки контенту читачам не закінчуються соціальними мережами – Кореспондент.net приділив окрему увагу RSS й ретельно розділив канали по розділах. Наразі пропонується більш ніж 40 RSS-фідів, що дозволяє відфільтрувати лише найцікавіші теми і максимально зменшити ймовірність попадання в вашу стрічку зайвих новин.

Як Корреспондент.net взаємодіє з читачами

Нарешті, Корреспондент.net намагається бути більш доступним і для мобільних читачів. Так, існує спеціальний iPhone-додаток, особливістю якого є завантаження 30 останніх новин, які залишаються доступними навіть тоді, коли нема підключення до інтернету. Рішенням для Android є застосунок UA Today, однак він вміщує в собі матеріали одразу кількох популярних українських ЗМІ. В OVI-магазині для Nokia-смартфонів також можна знайти додаток для більш зручної роботи з контентом сайту. Для усіх інших смартфонів доступна WAP– та PDA-версія сайту.

Стратегія просування Корреспондент.net в соціальних мережах шляхом трансляції в них новин є одним з найпростіших способів бути присутніми серед потенційних аудиторій читачів, але вона також має певну ефективність і дозволяє говорити про те, що виданню вдається досить успішно підлаштовуватися під сьогоденні вимоги до сучасних ЗМІ.

Почитати інші матеріали «Школи соціальних медіа для журналістів» можна за цим посиланням.

Читати більше про: korrespondent, korrespondent.net, KP-Media, SMM

Максим Сущук
Аналітик соціальних медіа, інтернет-журналіст

Максим Сущук на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Depeche Mode запропонував фанам вести Facebook-сторінку гурту

    Depeche Mode запропонував фанам вести Facebook-сторінку гурту

  • Кернес розповів у Твіттері, як відвідав SMM-конференцію

    Кернес розповів у Твіттері, як відвідав SMM-конференцію

  • В Інстаграмі іракських військових користувачі голосуванням вирішують вбивати чи ні захоплених бойовиків ІДІЛ

    В Інстаграмі іракських військових користувачі голосуванням вирішують вбивати чи ні захоплених бойовиків ІДІЛ

  • Korrespondent.net активно поширює російську пропаганду

    Korrespondent.net активно поширює російську пропаганду



  • Oleg Homchuck

    Лучше б они качеством контента взаимодействовали.

  • Едм

    Сподіваємось, новий власник Кореспонденту більше поширюватимеся в соц. мережах українською мовою.

  • Bogdan Gerasymenko

    Я писав дипломну роботу про взаємодію Корреспондент.Нет з читачами :-)

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA