Покупон, український сервіс колективних знижок, досяг вчора позначки в 500 тис. зареєстрованих користувачів. В компанії нам повідомили, що 50 тис. з них зареєструвались за останні 3 тижні.
Результат був досягнутий завдяки акції зі знижкою 91% на придбання автомобіля Peugeot 207, яку Покупон розпочав 1 квітня – тоді у сервісу було 450 тис. користувачів.
В Покупоні тішаться такому швидкому росту кількості зареєстрованих користувачів. Та хоча денна кількість реєстрацій й зросла в порівнянні з середньорічною, та не так щоб «аж дах зривало». За 11 місяців з моменту запуску Покупона, їм вдалось отримати 450 тис. реєстрацій (близько 1,4 тис. реєстрацій щодня). Протягом 20 днів квітня відбувалось близько 2,5 тис. реєстрацій на день.
Справедливості ради, треба зауважити, що кількість реєстрацій в Покупона майже вдвічі більша, ніж у одного з його головних конкурентів – SuperDeal, який станом на кінець березня мав 250 тис. реєстрацій.
Та головне в таких сервісів не кількість реєстрацій, а кількість угод чи придбаних купонів. На жаль, окрім SuperDeal жодна з великих компаній так і не наважались оприлюднити цю інформацію.