• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 19 Квітня 2011

Будемо експериментувати з Вконтакте

Tweet
Tweet

Будемо експериментувати з ВконтактеМи на Watcher’i не раз задумувались над тим, чи варто інтегровувати в сайт соціальні плагіни Вконтакте. Після глобального редизайну в листопаді 2010 року, у нас з‘явилась кнопка Вконтакте, яку тиснуть в разів 10 рідше, ніж «лайкають» чи «ретвітять».

Ми для себе пояснювали це просто: аудиторія Вконтакте – не наша. Всі правильні люди сидять в Твітері та Фейсбук. Але дедалі частіше переконуємось, що ця гіпотеза скоріш за все не правильна. І ми, можливо, не тим шляхом йдемо до аудиторії. І кнопка «Мені подобається» («Мне нравится») – не ідеальна точка входу. Оскільки ми не потрапляємо в стрічку новин користувача Вконтакте, і контакт є ситуативним.

То ж з вчорашнього дня ми прикрутили соціальний плагін (дивіться справа) Вконтакте. Якщо ви зареєстровані у Вконтакте – приєднуйтесь. Будемо раді розширити свою аудиторію в цій соцмережі.

За 2-3 місяці ми обіцяємо підбити підсумки нашого експерименту. Якщо буде вдалий – будемо думати над глибшою соціалізацію. А заодно треба думати як не перевантажувати сайт фейсбуком та вконтакте.

Читати більше про: vkontakte

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Яндекс та ВКонтакте знову в ТОП-5 найвідвідуваніших українцями сайтів

    Яндекс та ВКонтакте знову в ТОП-5 найвідвідуваніших українцями сайтів

  • Порошенко пояснив, чому не можливо відновити доступ до ВКонтакте в Україні

    Порошенко пояснив, чому не можливо відновити доступ до ВКонтакте в Україні

  • Facebook наздогнав ВКонтакте за денною аудиторією в Україні, а з Мейл.ру перейшли переважно в Gmail (Дослідження)

    Facebook наздогнав ВКонтакте за денною аудиторією в Україні, а з Мейл.ру перейшли переважно в Gmail (Дослідження)

  • Facebook обійшов ВКонтакте вже в перший тиждень після введення санкцій проти російських соцмереж

    Facebook обійшов ВКонтакте вже в перший тиждень після введення санкцій проти російських соцмереж



  • askold uaixovich

    дякую, що повідомили – відписуюсь. можна посилити ефект, додавши мейлрУ, лірУ, воффку і двач.

    • maksym

      ну для чого так все ускладнювати? чому експеримент з сайтом №2 в Україні викликає стільки незадоволення?

      • askold uaixovich

        розумієш, Максиме, є така фігня, названа недурними людьми репутацією. з цією штукою фінансисти укладають усні угоди – інколи без передплати, рейтингові агенції не квапляться поховати у рейтингу, а замовники готові перетерпіти труднощі.
        так от, у дітища Дурова репутація одразу за кількома напрямками є стабільно негативною – особливості співпраці з розробниками, захист приватних даних та авторських прав, імітація боротьби з порно, екстримізмом та іншими видами забороненого контенту. це дозволяє надати характеристику середньостатистичного користувача його сервісу, як недалекого, несамостійного і безтурботного юнака з набором невирішених проблем у сексуальній та фінансових сферах тра-та-та.
        контент (тематика, мова, форма подачі) уотчера навіть під кулями важко назвати підходящим для “вконтактьорів” – раз, прогнозую “проблемні” коментарі – два.

        незадоволення це не викликає, бо з психікою поки все гаразд. закінчите екскр.. експеримент, повернусь переглянути результати.

        • maksym

          Люди обирають соцмережі не за національною приналежністю чи тим, кому вони належать, і навіть не за функціоналом, а середовищем. Якщо в людини більшість друзів у ВК, то просто перейти у ФБ і там кукати – не вихід. Навіть якщо людина в душІ не дуже любить ВК, доводиться змиритись з тим, що саме там є мікроклімат для спілкування з друзями.

          Щоденна аудиторія українського інтернету – 9-10 млн. З них понад 5 млн. заходять на Вконтакте. Це факт, і з цим поки що треба змиритись.

        • Александр Равчев

          Внимательно осмотрел себя на предмет “недалекости”, “несамостоятельности”, “беззаботности”, и проблем в сексуальной и финансовой сферах. Данных характеристик не обнаружил. Подставил в своем сознании, под сомнения слова автора.

          Среднестатистический покупатель хлеба это глупый неотесанный мужлан с алкогольной зависимостью и низким доходом. По этому я не буду ходить в хороший магазин в котором продается хлеб.

          Если мы возьмем одного человека с 1 млн грн и с 9 человек с 10 грн, то в среднем они обладатели 100 000 грн. Логику улавливаете?:)

          • askold uaixovich

            равчев, зная вас лично, не могу даже предположить, что вы когда-либо дружили с логикой. хотя стОит отметить, что из всех перечисленных качеств среднестат.посетителей у вас присутствует только два – несамостоятельность и беззаботность.
            проходите мимо.

    • Анонімний

      Яким чином трансляція на сайті, яким, як я зрозумів, ви не користуєтесь, може вам заважати?

  • Vinnie

    моя точка входу це гугл рідер. підписуватись в інших місцях немає сенсу бо це просто дублювання інформації.

    думаю краще влаштувати банальне опитування. ставлю снікерс що більше 80% оберуть RSS, Twitter i Facebook.

    • maksym

      а опитувати в кого? Очевидно, що більшість тих, хто зараз читає Вочер – використовують названі тобою 3 інструменти.
      За кілька місяців побачимо, чи експеримент був вартий уваги. Зрештою є обєктивне мірило – кількість людей, що переходять з кожного з сервісів щомісяця

      • Vinnie

        аа.. ось що ти маєш на увазі. а ти плануєш якусь розкрутку?

  • Ігор Мартинів

    Ви новини автоматом туди транслюєте? Чи руцями?

    • maksym

      поки що руцями, але є рішення для автоматичної трансляції теж можна зробити.

  • Vladislav Myslinsky

    в принципі ваша аудиторія і справді більше сидить в фейсбуці і твітері

    • maksym

      це правда, тому без жодного сумніву запускали інтеграцію з ФБ та Твітер. Щодо ВК є сумніви. За кілька місяців побачимо чи мали вони під собою підстави.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA