• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 31 Березня 2011

Одноклассники показуватимуть рекламу на аватарах користувачів

Tweet
Tweet

Одноклассники показуватимуть рекламу на аватарах користувачівСоціальна мережа Одноклассники запустила сервіс «Пакости» для своїх рекламодавців.

За його допомогою у останніх з’явиться можливість розміщення рекламних елементів на аватарах користувачів. Як повідомила адміністрація соцмережі, ідея такого сервісу прийшла після тестування цієї функції у лютому. Користувачі Odnoklassniki.ru могли кинути віртуальною сніжкою у будь-кого із своїх друзів, заплативши за це 15 ОК (ОК – внутрішня валюта соціалки). Очистити своє фото можна було безкоштовно, у 2 кліки.

Тому в адміністрації вирішили, що схожий сервіс буде користуватися популярністю в рекламодавців. Користувачам буде запропоновано розміщувати на фотографіях своїх друзів певні елементи-«пакости», які будуть відображатись від 2 до 7 днів, і які також можна буде безкоштовно прибрати.

31 березня на Odnoklassniki.ru також стартує акція «Запули помидором»: за 10 ОК можна буде кинути помідором у аватарку друга. Відхилити «кидок» неможливо, зате очистити фотографію — можна.

Як повідомлялося, платні сервіси становлять суттєву частку доходу соціальної мережі: в 2010 році Одноклассники заробили на них $45,7 млн, в той час як доходи від реклами становили $23,3 млн.

Читати більше про: Одноклассники, рекламодавці, соціальні мережі

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Facebook наздогнав ВКонтакте за денною аудиторією в Україні, а з Мейл.ру перейшли переважно в Gmail (Дослідження)

    Facebook наздогнав ВКонтакте за денною аудиторією в Україні, а з Мейл.ру перейшли переважно в Gmail (Дослідження)

  • Facebook обійшов ВКонтакте вже в перший тиждень після введення санкцій проти російських соцмереж

    Facebook обійшов ВКонтакте вже в перший тиждень після введення санкцій проти російських соцмереж

  • Закриваються офіси українських представництв ВКонтакте, Mail.ru та Одноклассники

    Закриваються офіси українських представництв ВКонтакте, Mail.ru та Одноклассники

  • ЄС звинуватив Facebook, Google і Twitter у порушенні прав споживачів

    ЄС звинуватив Facebook, Google і Twitter у порушенні прав споживачів



  • Vitaliy Bagmet

    Не уверен в успешности этой идеи…

    • maksym

      чому? там доволі специфічна аудиторія, яка цікава багатьом рекламодавцям. Не дарма доходи Однокласніків від реклами більші, ніж у Вконтакте

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA