Соціальна мережа Одноклассники запустила сервіс «Пакости» для своїх рекламодавців.
За його допомогою у останніх з’явиться можливість розміщення рекламних елементів на аватарах користувачів. Як повідомила адміністрація соцмережі, ідея такого сервісу прийшла після тестування цієї функції у лютому. Користувачі Odnoklassniki.ru могли кинути віртуальною сніжкою у будь-кого із своїх друзів, заплативши за це 15 ОК (ОК – внутрішня валюта соціалки). Очистити своє фото можна було безкоштовно, у 2 кліки.
Тому в адміністрації вирішили, що схожий сервіс буде користуватися популярністю в рекламодавців. Користувачам буде запропоновано розміщувати на фотографіях своїх друзів певні елементи-«пакости», які будуть відображатись від 2 до 7 днів, і які також можна буде безкоштовно прибрати.
31 березня на Odnoklassniki.ru також стартує акція «Запули помидором»: за 10 ОК можна буде кинути помідором у аватарку друга. Відхилити «кидок» неможливо, зате очистити фотографію — можна.
Як повідомлялося, платні сервіси становлять суттєву частку доходу соціальної мережі: в 2010 році Одноклассники заробили на них $45,7 млн, в той час як доходи від реклами становили $23,3 млн.