Адміністрація соціальної мережі Вконтакте оприлюднила деяку фінансову статистику своєї діяльності.
Зокрема, як повідомив виконавчий директор Вконтакте, Лев Левієв, в 2010 році дохід соціальної мережі від реклами становив 1,36 млрд. рублів (близько $45 млн). З цієї суми 450 млн. рублів ($15 млн) принесла таргетована (контекстна) реклама, а 910 млн. рублів ($30 млн) – медійна. Дохід приносять і платні сервіси, але скільки саме – у Вконтакте не сказали.
Левієв очікує, що цього року доходи виростуть втричі, навіть не зважаючи на те, що з квітня 2011 року соціальна мережа припинить продаж медійної реклами, зосередившись лише на контекстній. За його словами, у лютому 2011 року Вконтакте заробив «у 17 разів більше, ніж роком раніше».
Один з головних конкурентів Вконтакте – соціальна мережа Одноклассники – заробила в 2010 році на платних сервісах – $45,7 млн. – більше, ніж на рекламі – $23,3 млн. Таким чином, вважають експерти, частка реклами в доході Вконтакте може становити 40-50%.
Дохід Вконтакте в 2009 році становив $34,5 млн, або в 6 разів більше, ніж роком раніше. В жовтні 2010 року, через кілька місяців після запуску таргетованої реклами стало відомо, що вона змогла потроїти доходи компанії. Тому адміністрація Вконтакте вирішила перейняти досвід Facebook і відмовитись від розміщення медійної реклами.