Керівництво Твітера змінило свою ліберальну позицію щодо сторонніх клієнтів для їхнього сервісу: відтепер поява нових клієнтів буде неможлива, а робота вже існуючих – регулюватиметься правилами.
Як пише в розсилці для розробників Райан Сарвер, директор з розвитку платформи Twitter, одне з головних завдань компанії на даному етапі – це створення своєрідної екосистеми. Схоже, що така екосистема передбачає жорстку регуляцію тих клієнтів, які потенційно можуть завадити компанії отримувати прибутки з реклами.
Нещодавно, наприклад, Twitter випустив оновлення для свого iOS-додатку, і користувачі зустріли це з великим незадоволенням: в інтерфейсі програми зявилася полоска Quick Bar, яка показує гарячі теми. Зрозуміло, що не всі з них дійсно такі – деякі з тем є рекламою за принципом Promoted Tweets, рекламної платформи Твітера. Внаслідок цього рейтинг додатку впав з 5 зірочок до двох з половиною.
Компанія на даний момент володіє більшістю основних офіційних клієнтів для різних платформ – iOS, Android, Windows Phone 7, BlackBerry. За даними Сарвера, 90% користувачів пишуть в свої мікроблоги саме через офіційні додатки. Але водночас компанія не бажає, щоб розробники займались створенням нових клієнтів – про це Сарвер чітко заявив у своїй розсилці.