Huffington Post – це онлайн медіа, що було засноване Аріаною Хафінгтон 9 травня 2005 року. На відміну від традиційних видань, до наповнення сайту новинами та аналітичним матеріалами залучено більше двох тисяч блогерів, професіоналів та спеціалістів в найрізноманітніших галузях, від політики і бізнесу до розваг і рухів зелених, тому його також можна вважати колективним блогом. Щомісяця ресурс відвідують 15 мільйонів користувачів.
Оскільки до сайту щоденно дописують блогери та журналісти-фрілансери на безкоштовній основі, видання Huffington Post також вважається повноцінною соціальною мережею. І хоча цей ресурс став не першим засобом масової інформації, в якому реалізована ідея соціальної журналістики, за 5,5 років в США він став справжнім лідером в цій галузі.
За цей же період видання також отримало в США звання одного з найкращих блогів, найкращого політичного блогу, а The Observer назвав його наймогутнішим блогом у світі. Наразі Huffington Post займає перше місце в топ-100 найкращих блогів за версією Technorati.
Huffington Post одним з перших на ринку, ще на початку 2009 року, інтегрував до себе на сайт Facebook Connect. Це дозволило користувачам використовувати свій facebook-профіль для коментарів, відмічати новини, які сподобалися, та ділитися ними з друзями. За допомогою Facebook Connect видання також стало отримувати інформацію про своїх читачів, що дозволило таргетувати рекламу за такими параметрами як вік, стать, місце проживання і т.д.
В самій же мережі Facebook сайтом Huffington Post було створено і підтримується декілька сторінок, присвячених різним розділам сайту, що полегшує відслідковування новин по певній тематиці.
У серпні 2009 року з’явилася функція Social News. Завдяки їй читачі, що мають екаунт в Facebook, отримали можливість створювати персональні сторінки, самостійно наповнювати їх обраними новинами, і тут же обговорювати їх з друзями. Окрім цього, стало простіше відслідковувати, де саме користувачі залишають свої коментарі.
Завдяки такому нововведенню реферальний трафік з Facebook за два місяці виріс на 48%, а кількість коментарів зросла с 1,7 млн до 2,2 млн. 15% усіх коментарів, що з’являлися на сайті Huffington Post, були розміщені від користувачів Facebook.
В квітні Huffington Post долучився до активного використання Twitter як найшвидшої мережі для розповсюдження новин. Для кожного розділу на сайті було створено окремий екаунт в Twitter, в якому в режимі реального часу публікувалися сенсаційні факти, аналітичні матеріали, цікаві твіти інших користувачів та статті Huffington Post, що могли б привернути увагу читачів. Щоб зробити це можливим, редактори видання власноруч відбирали і читали найбільш цікаві Twitter-екаунти по кожній з тематик.
На сайті також була додана рубрика “Гаряче у Twitter”, що дозволяє дивитися, які матеріали стали найбільш популярними на Twitter.
Невдовзі після цього на сайті було впроваджено систему бейджів, схожу на ту, що використовується в FourSquare. Найбільш активні користувачі, що коментують та діляться матеріалами через соціальні мережі стали отримувати значки “суперкористувач”. Це підігріло певну частину читачів, які хотіли бути оціненими і виділятися серед інших.
Для того, щоб залишатися прибутковою компанією, команда Huffington Post вдалася до розміщення реклами, однак було вирішено, що рекламні повідомлення будуть розміщуватися в коментарях та твітах, і матимуть на меті не промоцію товарів чи послуг, а намагання додати щось цінне в обговорення певної теми. Було помічено, що переважна більшість читачів зазвичай ігнорує банери, і «розумна» реклама серед коментарів зможе привернути більше уваги.
7 лютого 2011 року компанія AOL оголосила про придбання Huffington Post за $315 млн.
Вважається, що надзвичайного успіху Huffington Post зумів досягти завдяки запалу Аріани Хафінгтон та її колег, а також успішним експериментам з використання соціальних медіа. Саме Facebook та Twitter складають більшу частину сьогоднішнього трафіку ресурсу.
Huffington Post став реальним прикладом того, наскільки важливо для ЗМІ не тільки сповіщати про події та аналізувати їх, але й давати власній аудиторії висловити свою думку. В майбутньому такий підхід видання планує поширювати і на інші медійні сфери, такі як радіо та телебачення.