• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 7 Лютого 2011

AOL придбала Huffington Post за $315 млн.

Tweet
Tweet

AOL придбала Huffington Post, один з найпопулярніших політичних сайтів в США, за $315 млн. Завдяки угоді, буде утворено потужний мадіахолдинг, який об‘єднує Huffington Post, TechCrunch, Engadget та низку інших спеціалізованих онлайн-видань.
AOL придбала Huffington Post за $315 млн.
За інформацією The New York Times, AOL заплатила $300 млн. грошима та $15 млн. акціями.

Аріана Хафінгтон, співвласник та головний редактор Huffington Post, стане керівником всього контент-напрямку AOL.

AOL заявляє, що об‘єднана група матиме 117 млн. унікальних відвідувачів щомісяця в США та понад 270 млн. в світі.

Huffington Post – створений в 2005 році Аріаною Хафінгтон та ще 2 американськими журналістами. Протягом перших кількох місяців Huffington Post працював як блог, але вже в 2007 році, видання входило до 5-ки найпопулярніших в США суспільно-політичних сайтів. А станом на початок 2011 року, поступалось за денною аудиторією лише The New York Times, і є одним з найіноваційніших новинарних сайтів в світі.

Кілька місяців тому, AOL придбала за $20-30 млн. (точну цифру досі не назвали) ще один популярний «колишній блог» – TechCrunch. Який також був створений в 2005 році.

Читати більше про: AOL, Huffington Post, Аріана Хафінгтон

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Ураган Сенді «вирубив» Gizmodo, Lifehacker, Huffington Post i решту блогів

    Ураган Сенді «вирубив» Gizmodo, Lifehacker, Huffington Post i решту блогів

  • Дайджест: AOL, Yahoo i Microsoft об’єднала реклама, пропозиція SuperDeal для власників Visa

    Дайджест: AOL, Yahoo i Microsoft об’єднала реклама, пропозиція SuperDeal для власників Visa

  • AOL звільнила засновника TechCrunch Майкла Аррінгтона

    AOL звільнила засновника TechCrunch Майкла Аррінгтона

  • AOL i Yahoo ведуть переговори про злиття

    AOL i Yahoo ведуть переговори про злиття



  • Panda

    В мене складається таке враження, що в AOL всі свої прибутки в телебаченні витрачає на видатки на збиткові проекти в інтернеті та IT (mySpace, ICQ, WinAmp)
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Aol_subscribers_Q201-Q407.png

    • maksym

      теккранч і хафінгтон пост – прибуткові

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA