• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 17 Лютого 2011

Google та Apple боротимуться за ринок цифрового контенту

Tweet
Tweet

Google та Apple боротимуться за ринок цифрового контентуКомпанії Google та Apple з різницею у декілька днів запустили власні проекти, що дозволяють користувачам оформлювати передплату на різноманітний цифровий контент в інтернеті.

Для Apple запуск такого проекту виявився досить простим, адже компанія давно має власний магазин програм App Store для мобільних та десктопних пристроїв, тому їй не довелося створювати таку систему з нуля. Відтепер власники мобільних гаджетів на iOS зможуть оформлювати передплату на будь-який контент в App Store. В першу чергу така функція буде зручною для читачів періодичних видань, наприклад, The Daily – спеціально розробленої щоденної газети для iPad.

Передплату можна буде оформити і на інші види цифрового контенту – музику, фільми та багато іншого. Користувачі зможуть власноруч обирати тривалість передплати та оплачувати її безпосередньо за допомогою свого пристрою. Apple братиме за це 30%-комісію з кожної оплати, а в разі, якщо вона буде оформлена на сайті розробника, то комісія стягуватися не буде.

Аналогічна система від Google, що була презентована 16 лютого, має назву One Pass. За задумом розробників, видавництва та незалежні автори зможуть самостійно встановлювати ціни на власний контент, а користувачі – оформлювати передплату. Вона може бути здійснена у традиційному вигляді – в якості RSS-каналу, з обмеженням доступу в залежності від трафіку, або безкоштовний доступ з можливістю покупки окремих матеріалів. Для доступу до One Pass потрібен лише один логін, що може бути виконаний з будь-якого пристрою.

Першими партнерами Google стали кілька популярних німецьких видань – журнал Focus, а також газети Die Welt та Bild. Ось промо-відео проекту:

Читати більше про: App store, apple, Google, One Pass, передплата, цифровий контент

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

    Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

  • Що шукали українці в 2017 році

    Що шукали українці в 2017 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Google знайшов факти широкомасштабного втручання Росії у вибори в США через його рекламні інструменти

    Google знайшов факти широкомасштабного втручання Росії у вибори в США через його рекламні інструменти



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA