Російська соціальна мережа Одноклассники та американський сервіс групових знижок Groupon запустили новий додаток Классные скидки.
Додаток функціонуватиме лише всередині сайту odnoklassniki.ru і надаватиме його користувачам можливість отримувати групові знижки на товари та послуги, які пропонує Groupon. Як відомо, головна ідея такого сервісу полягає в отриманні значної знижки на певні послуги (наприклад, відвідування ресторанів, салони краси, мовні курси тощо) за умови, що купоном скористається група людей.
Mail.ru Group, яка є власником соціальної мережі odnoklassniki.ru, позиціонує співпрацю з Groupon як “першу у світі соціальну комерцію в соціальній мережі”. Насправді ж аналогічний сервіс уже кілька місяців функціонує на Facebook під назвою Facebook Deals.
Користувачами odnoklassniki.ru на даний момент є близько 20 млн людей. Російський фонд DST вже майже рік є власником пакету акцій в сервісі Groupon, а також володіє компанією Mail.ru Group, до якої і належать Одноклассники.
Groupon представлений в Росії та Україні завдяки покупці у серпні 2010 року свого клона – проекту Darberry.ru.